Translate

недеља, 2. октобар 2016.

Stelja & patlidžan



Evo jednog jakog doručka. Kako sam ljubitelj pršute, nedavno sam čula za stelju, koja je jedan od specijaliteta u Crnoj Gori,i reših i da je nabavim i probam. Kako se pravi do ovčijeg mesa, ima izuzetno jak ukus, pa ako ste ljubitelji jakih ukusa, topla preporuka da je probate. 
Kao dodatak sam koristila pate od patlidžana. malsinu i čeri paradajz i naravno zalila sam sve to sa domaćim kefirom.
Stelja se tanko iseče,a pate se pripremi prethodno.


Pate od patlidžana


Potrebni sastojci :
1 veći patlidžan
2 čena belog luka
2 kašičice dijon senfa
150 gr punomasnog belog sira
morska so po ukusu
krupno mleveni šareni biber po ukusu

Priprema :
Patlidžan oprati. Reru uključiti na 200 stepeni, gornji i donji grejač. Na pleh stavite papir za pečenje i patlidžan stavite na papir i pecite oko sat vremena. Kada vreme istekne , izvadite pleh i sačekajte da se patlidžan ohladi. Kada se prohladio, presecite po dužini i jednostavno kašikom izvadite meso patlidžana i stavite ga u seckalicu. Dodajte ostale sastojke i izblendirajte. Ako nemate seckalicu probajte sa štapnim mikserom. Oba načina sam probala, moja preporuka je seckalica jer se lepše i lakše sjedini. 
Paštetu stavite u posudu , zatvorite je i držite u frižideru. Može da stoji nedelju dana, i neće izgubiti nikakav ukus. 


Нема коментара:

Постави коментар